تیم ملی کشورمان عازم مسابقات جهانی اسپانیا ۲۰۱۵ شد

بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

پرینت
team-iran-bodybuilding

ملی پوشان بادی کلاسیک و پرورش اندام کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ پنجشنبه شب ۱۴ آبان ماه ایران را به مقصد اسپانیا ترک کردند.
به گزارش تک اندام به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، شصت و نهمین دوره مسابقات جهانی پرورش اندام و دهمین دوره مسابقات بادی کلاسیک جهان طی روزهای ۱۵ لغایت ۱۸ آبان ماه به میزبانی اسپانیا برگزار می شود.


تیم ملی کشورمان به منظور حضور در این رقابت ها ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه ۱۴ آبان ماه ایران را به مقصد مادرید اسپانیا و سپس آمی کانته ترک کرد تا عصر جمعه ساعت ۵ به وقت محلی در آئین قد و وزن کشی این دوره از رقابت ها حاضر شوند.

ورزشکاران رشته بادی کلاسیک صبح شنبه ۱۶ آبان به مصاف حریفان خود می روند تا قهرمان ۲۰۱۵ جهان شناخته شود و ورزشکاران ۴ وزن اول پرورش اندام عصر شنبه برابر حریفان خود صف آرایی خواهند کرد و ۱۷ آبان ماه سایر وزن های باقی مانده به رقابت می پردازند.

لازم به ذکر است تیم ملی بادی کلاسیک ایران با ترکیب سید روح اله میرنورالهی دسته قدی ۱۶۸ سانتیمتر، محمدمعدی رانی پور دسته قدی ۱۸۰ سانتیمتر و کیوان رضا پور دسته قدی +۱۸۰ سانتیمتر در دهمین دوره مسابقات جهانی حضور دارند.

همچنین ملی پوشان پرورش اندام ایران در وزن ۷۰ کیلو گرم امید سلیمانی و هادی محمدی، وزن ۷۵ کیلو گرم فرهاد اسدنژاد، وزن ۸۰ کیلو گرم حسین کلاته، سجاد نیکنام، وزن ۸۵ کیلوگرم بابک اکبرنیا، وزن ۹۰ کیلو گرم هادی چوپان و خلیل اسدی، وزن ۹۵ کیلو گرم جعفر غفارنژاد و مبین رستمیان، وزن ۱۰۰ کیلو گرم پوریا پایون و وزن +۱۰۰ کیلو گرم اسحاق قوسدل و محسن صمدی هستند.

گفتنی است ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز تیم ملی را در این رقابت ها همراهی می کند و امید جبلی داور بین المللی فدراسیون در تیم داوری مسابقات جهان یبادی کلاسیک و پرورش اندام اسپانیا حضور دارد.

شایان ذکر است، محمد ضیائی و وحید بادپی ورزشکاران دسته قدی ۱۷۵ سانتی متر بادی کلاسیک و یوسف کرمی یکی از مربیان تیم ملی کشورمان به دلیل عدم صدور روادید از سوی سفارت اسپانیا از همراهی تیم ملی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ بازماندند.


سایت پرورش اندام ایرانی
كد لوگوي ما
سایت پرورش اندام ایرانیدریافت کد
">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در شنبه 16 آبان 1394 ساعت 21:57 توسط حمید رضا بابایی HB |



[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir